Наукова робота студентів

СТУДЕНТСЬКІ НАУКОВІ ВИДАННЯ

За результатами наукової діяльності студентами особисто та у співавторстві видано публікації:

2023 рік

  1. Горяча Т.І. Технологія проблемного навчання під час вивчення фізики (розділ Електромагнетизм) // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 18-20.
  2. Кос І.Р. Використання графічного методу при вивченні фізики // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 25-27.
  3. Савчин С.М. Порівняльна характеристика змісту навчальних програм курсу математики основної школи української та канадської освіти // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 40-42.
  4. Сідорова А.О. Формувальне оцінювання на уроках фізики в новій ураїнській школі // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 43-45.
  5. Шмега О. В. Візуалізація навчального матеріалу на уроках фізики середньої школи // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 52-53.
  6. Горішна С. Р. Система кросвордів з фізики та їх мультимедійне представлення, як засіб формування ключових та предметних компетентностей з фізики // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 94-95.
  7. Лешко В.І. Методичне забезпечення вивчення молекулярної фізики і основ термодинаміки на уроках фізики середньої школи // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 102-104.
  8. Насадик С. Р. Методика реалізації прикладного аспекту вивчення фізики в школі // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2023 р., м. Суми) / упорядн. Чашечникова О. С. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. – С. 108-111.
  9. Мадар Н.І., Ліщинський І.М. Дослідження ефективності формування міжпредметних компетентностей на інтегрованих уроках фізики і географії Актуальні проблеми фізики, математики, інформатики та методики їх навчання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18-20 січня 2023 року. – К. : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. С. 111-113
  10. Lishchynskyy I.M., Voitkiv H.V., Madar N.I., Boychuk O.V Research on the Effectiveness of Interdisciplinary Competence Formation in Integrated Physics and Geography Lessons/ XІX International Freik Conference Physics and Technology of Thin Films and Nanosystems. Materials./ Ivano-Frankivsk : Publisher Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 2023 p.166
  11. Шляхтич В.І., Лешко Д.В., Яблонь Л.С. ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ ЯК ОДНІ ІЗ СУЧАСНИХ ФОРМ ВИКЛАДАННЯ Актуальні проблеми фізики, математики, інформатики та методики їх навчання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18-20 січня 2023 року. – К. : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. С. 169-170

 

2022 рік

  1. Катрич С. В. РОЛЬ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ» Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 5 листопада 2022 р.): у 2 ч. Біла Церква: ЦФЕНД, 2022. Ч. 2. С.8.
  2. Мухіна Х. А. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Актуальні питання науки, освіти і суспільства: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 28 жовтня 2022 р.): у 2 ч. Умань: ЦФЕНД, 2022. Ч. 1. С. 12
  3. Іванейко В. В. КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ Актуальні питання науки, освіти і суспільства: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 28 жовтня 2022 р.): у 2 ч. Умань: ЦФЕНД, 2022. Ч. 1. 83 с. 13
  4. Гаврилів В.Дослідницька діяльність на уроках фізики/ [«ІТМ*плюс – 2022». Форум молодих дослідників, м. Суми 18 листопада 2022 ], с. 100 .
  5. Кравець Б. Роль демонстраційного експерименту для реалізації компетентнісного підходу на уроках фізики/ [«ІТМ*плюс – 2022». Форум молодих дослідників, м. Суми 18 листопада 2022 ], с. 106.
  6. Стоцька О. Войтків Г. Застосування принципу історизму при вивченні розділу «Оптика»./Всеукраїнська науково-практична конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених «Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання», 1 грудня 2022, м. Чернігів. с. 144.
  7. Мельник І. Практичні роботи у курсі фізики основної школи. Збірник студентських наукових праць. Електронне видання. Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2022. С.272

2021 рік

  1. Горішна С. Войтків Г. Система кросвордів як засіб реалізації інтерактивного навчання на уроках фізики. Суми. – 2021. с.
  2. Томинець Т. Войтків Г.  STEM-ресурси та -інструменти у навчальному процесі з фізики. Суми. – 2021. с.
  3. Лешко В. Войтків Г. Використання активних технологій на уроках фізики під час дистанційного навчання. Суми. – 2021. с.
  4. Пилипів В.. Войтків Г. Сучасні інструменти оцінювання навчальних досягнень учнів в курсі природничі науки., Суми. – 2021. с.
  5. Ліщинська М.- С.І. Войтків Г. Способи інтегрування у курсі «Природничі науки»., Суми. – 2021. с.
  6. Пулькас Н., Яблонь Л. Конективізм та поняття штучного інтелекту // Освітні обрії, 2021. Т. 52, №2. 12 с.